Shop Mobile More Submit  Join Login
Demon dragon by l-Hyden Demon dragon by l-Hyden
Smoczy demon na szablonie Dragon-Night.
Mi się podoba, nie kombinowałam z łuskami, ale postarałam się o mocne kontrasty.
Add a Comment:
 
:iconviperthewyvern:
VipertheWyvern Featured By Owner Nov 3, 2012
one evil beasty
Reply
:iconokamiamatrusui:
OkamiAmatrusui Featured By Owner Oct 20, 2012  Hobbyist General Artist
is that.... its throat?!
Reply
:iconl-hyden:
l-Hyden Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yes, throat smashed xD
Reply
:iconokamiamatrusui:
OkamiAmatrusui Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist General Artist
XD my lord its so scaaaary 0.0
Reply
:iconl-hyden:
l-Hyden Featured By Owner Oct 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hehe : D
Reply
:iconokamiamatrusui:
OkamiAmatrusui Featured By Owner Oct 28, 2012  Hobbyist General Artist
^^
Reply
:iconkisielowa16:
Kisielowa16 Featured By Owner Sep 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Osz jaki zacny. *-* Makabryczne smoczki są zajebiste. *-* Chcę go!
Reply
:iconl-hyden:
l-Hyden Featured By Owner Sep 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
Nyaa *3* to trzeba demonka mieć.
Reply
:iconannaquamarine:
AnnAquamarine Featured By Owner Sep 8, 2012   Writer
Mi też się podoba bardzo *.* I tutaj zrobiłaś też wyraziste mięśnie ale wyglądają dużo lepiej niż na tamtym wcześniejszym, co mi się nie podobał. Czy mędrzec jest po lewej czy po prawej? Ten po prawej ma ciut nie docieniowany ogon. Ale ogólnie smok jest mega.
Reply
:iconl-hyden:
l-Hyden Featured By Owner Sep 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
Mędrzec jest po lewej stronie. Hm, no staram się te mięśnie robić, bo jednak muszę odpocząć od łusek, a robienie plastelinowych smoków... nie na mnie taka robota. Nie podoba mi się.
Reply
:iconannaquamarine:
AnnAquamarine Featured By Owner Sep 9, 2012   Writer
Tutaj są bardzo stonowane właśnie jeśli idzie o hyyym masę :XD: Fajny fajny. Czuć potęgę z mędrca.
Reply
:iconjeweledphoenix:
jeweledphoenix Featured By Owner Sep 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Wow...this is magnificent!
Reply
:iconl-hyden:
l-Hyden Featured By Owner Sep 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks ^-^
Reply
:iconmasterkaszanka:
MasterKaszanka Featured By Owner Sep 8, 2012  Hobbyist General Artist
Faaajny :D
Genialny pomysł z tą szyją, dodaje mu uroku. Jedyne czego się mogę czepić to to, że mędrzec ma nieco za mały ten ,,kołnierz,, w porównaniu z dorosłym. Ale to drobny szczegół ;>
Moim zdaniem to najlepszy ze wszystkich demonów (i z forum i z hodowli) ^^
Reply
:iconl-hyden:
l-Hyden Featured By Owner Sep 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Aaaw, dziękuję! Starałam się nie przedobrzyć, więc dodałam tylko rogi i szyję. Mam nadzieję, że będzie się też podobało reszcie.
No możliwe, że jest mniejszy, no ale.. cii, może mu się na starość skurczył xD <a tak naprawdę autorka rysuje jak jej się podoba nie patrząc na szczegóły <,< >
Reply
:iconspikulec:
Spikulec Featured By Owner Sep 8, 2012
Powiem tak - motyw z tą rozłupaną szyją jest genialny, a mięso wygląda bardzo realistycznie. Uwielbiam takie lekko makabryczne smoki. Kolorystyka dobra, ciekawe są też te rogi - fajnie powyginane.
Ale na forum chyba trochę... pobladł?
Reply
:iconl-hyden:
l-Hyden Featured By Owner Sep 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Na forum coś mi się wydaje, że mi wyostrzenie nie wlazło, widać nie zauważyłam. Jutro wyostrzę i nieco koloru dodam. I dzięki :3
Reply
:iconspikulec:
Spikulec Featured By Owner Sep 8, 2012
Jak dodasz koloru, to niewątpliwie będę na niego głosować. Bo to świetna robota!
Reply
:iconl-hyden:
l-Hyden Featured By Owner Sep 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
Już to robię ^^
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 8, 2012
Image Size
359 KB
Resolution
807×680
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,459 (1 today)
Favourites
148 (who?)
Comments
19
Downloads
41
×